Wrath Of The Vikings.


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Wrath Of The Vikings.
Wrath Of The Vikings.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

valg af flåde?

Go down

valg af flåde? Empty valg af flåde?

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 19:08

hej..
jeg vil gerne høre, hvilke tanker i har gjort jer omkring valg af flåde? jeg har pt. lidt over et halvt hundrede ph'er. men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i har valgt og hvorfor? mit valg bunder i at de var "billige" at forske sig til sammenlignet med kampskibe. de flyver også hurtigere, hvilket jeg formoder er godt da det ville blive nemmere at intercepte, hvis/når jeg får en astro. kan se at kampskibene er noget stærker hvad angår struktur.. lige til sidst, de små jæger er det hurtigste skib i spillet, vil det kunne betale sig at satse 100% på dem?
håber jeg kan få et svar eller to =)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

valg af flåde? Empty svar

Indlæg af Admin/Space-Wikings Man 8 Jul 2013 - 22:16

det er et ganske godt at få bygge phx da de er hurtigte til angreb og og kampskibe er også ganske udemærker at satse på måske ville jeg få bygge omkring 1-2000 phx før jeg begynde på kampskiber jager og små transport ville jeg holde mig væk fra men du skal husk at få bygge en masse GV dem kan man ikke få nok af

Admin/Space-Wikings
Admin/Space-Wikings
Admin


https://wikings.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

valg af flåde? Empty Sv: valg af flåde?

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 1:38

kan godt se hvorfor små transporter ikke er en god investering, men hvis man simulere i si-master, virker det som om at det er kvantitet og kvalitet, derfor de små jæger og det er ganske enkelt de hurtigste skibe i spillet(hvis man ikke ser på forsknings delen) derfor ville de være sværrest at intercepte? derfor min tanke omkring dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

valg af flåde? Empty Sv: valg af flåde?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum